Julledighet!

Hej på er!

Julen närmar sig och jag kommer from imorgon 19:e ta välförtjänt julledighet! Jag har haft så mycket under hösten med studier, jobb i skaparverkstan och julmarknader så det ska bli skönt med julmys!

Jag kommer att uppdatera lite då och då på Instagram så följ mig gärna där!

Webbutiken är öppen precis som vanligt under julhelgen och ni är varmt välkomna med beställningar. Postning av dessa sker vid nyår.

Önskar er alla fina kunder en riktigt GOD JUL!

Kram

Jessica

Lämna ett svar