Hej på er!
Nu är jag igång med att besöka några julmarknader och förra helgen besökte jag fina Sundsby Säteri på Mjörn för andra året i rad. Så mysigt och väldigt roligt att träffa fina kunder och få visa upp och berätta om mina smycken. Ett stort tack för alla fina ord och till er som handlade! Det betyder så mycket för mig ska ni veta!
Nu ser jag fram emot nästa helgs julmarknad som är Jul i Kvarnbyn i Mölndal. Jag planerar just nu, tillverkar lite fler smycken samtidigt som jag pluggar och skriver tentor, så jag har mycket på gång som vanligt!
Hoppas att vi syns kommande helg i Mölndal! Julmarknaden pågår lördag och söndag den 2-3/12.
Varmt välkomna!
Kramar
Jessica
